luni, 17 decembrie 2012

PĂRINTELE CĂTĂLIN DUMITREAN VĂ PREGĂTEŞTE SURPRIZE PLĂCUTE PE BLOGUL SĂU DE POEZIE... INTRAŢI ACOLO ŞI VEDEŢI DESPRE CE ESTE VORBA....

"E noapte. Mă întorc cu cenaclul de la Mateiaş. Scriu ceva pe laptop pentru voi. O clipă mă gândesc să intru pe internet, pe mail. Aş vrea să consult lista celor ce au felicitat cenaclul la 150 de concerte...Mai bine scriu. 
Mă gândesc să mai scriu câte ceva pentru blogul de poezie. L-am cam abandonat. E cazul să mai scriu din cândîn când... Cei din jurul meu dorm, sunt calzi şi se bucură. Au şi de ce. A fost un turneu extraordinar... Un turneu ce consumă timp, energii, putere, vlagă... Mă mir cum mai pot zâmbi... Cuminţi, colegiali, ascultători şi vrednici de toată răsplata cerească... Deci... Intraţi pe blogul de poezie şi citiţi mai jos, pe această pagina cronica concertelor noastre... Sau faceţi ce poftiţi... Cum vă lasă inima..."
PĂRINTELE CĂTĂLIN DUMITREAN