joi, 20 decembrie 2012

PĂRINTELE CĂTĂLIN VĂ PREZINTĂ: OPINIA DESPRE "SFÂRŞITUL LUMII"



VĂ AŞTEPT SĂ COLINDĂM DUMINICĂ, DUPĂ "SFÂRŞITUL LUMII"...
   Vă aştept duminică la Gala 2012. Adică la ultimul concert al Cenaclului Lumină Lină în anul 2012. Un an bun şi plin de împliniri. Cu succese frumoase, cu evenimente unice şi poate irepetabile în viaţă. Cu dăinuirea acestui frumos cor de bucurie şi de dăruire umană.

   Cine ar fi crezut? 151 de concerte. Peste 50 numai în acest an. O cifră frumoasă, să recunoaştem, în condiţiile în care în România nu se face mai nimic. Un entuziasm care pare incredibil. Un mic grup de oameni, să recunoaştem foarte diferiţi, dar care reuşesc să se adune şi să ne adune la astfel de evenimente. Ce să vă mai spun. Simt că parcă nu trăim în anul 2012. Un an în care lumea s-a înrăit, creştinii au devenit ţipător de orgolioşi şi ţara aduce a circ. Parcă suntem undeva la începutul anilor 80, când puteai cânta şi oferi pace, fără ca să ai parte de fărădelege.
Cenaclul Lumină Lină nu e nicidecum un simplu spectacol. E o stare de spirit. E puterea lui Dumnezeu şi încăpăţânarea mea de a crede că pot schimba oameni.
  
În seara asta mi-am strâns o parte din oamenii mei. Stătusem de vorbă cu câţiva în parte şi îmi promiseseră că vor să se apropie mai mult unii de alţii. Ştefan chiar mi-a făcut o propunere că e cazul să ne întâlnim mai des în timpul liber,că am ostenit şi aşa prea mult, să mai stăm şi noi de vorbă între noi, să nu avem doar interese misionare, ci o prietenie sinceră. Că poate suntem mai mult împreună la muncă, la travaliu şi la dăruire. Şi prea puţin în raporturile fireşti. În acest sens, după Anul Nou mi-a spus că vine cu nişte soluţii concrete, pe care sincer le aştept.
 Da, Ştefan are dreptate. Cel puţin teoretic. E cazul să mai fim şi oameni, să ne întărim prietenia pentru că urmează un an important. Dar, până atunci ne vedem duminică „după sfârşitul lumii”… La ora 18, la ASTRA…

PE BLOGUL MEU DE POEZIE VĂ AŞTEAPTĂ SURPRIZA!!! DAŢI CLICK ŞI INTRAŢI SĂ VEDEŢI DESPRE CE ESTE VORBA...