marți, 25 decembrie 2012

PĂRINTELE CĂTĂLIN VĂ SPUNE CEVA:



IMAGINE DIN CONCERTUL DE AZI
Simt nevoia să vă spun că la Gura Râului a fost minunat. Simplu şi incredibil. M-am temut că fără mulţi dintre colegii noştrii nu ne vom descurca. Mai ales, că nici eu nu am putut să cânt nimic. Dar, am descoperit ceva incredibil. Un record de public. Şi nu exagerăm deloc. Publicul a fost de trei ori mai mult ca la ultimul nostru concert. Mai mult, am simţit că oameni ca Alexandru, sinceri şi corecţi faţă de ei înşişi sunt cei de care are nevoie cenaclul nostru. În 2013 voi face o echipă cu astfel de oameni, pe care să-i simt că după concerte rămân devotaţi cenaclului. 
Bucuriile anului 2012:
1. Multitudinea de concerte.
2. Faptul că avem un public constant şi destinaţii precise.
3. Descoperirea unor talente adevărate: Alexandru şi Romică. În jurul unor astfel de oameni doresc să brodez viitoarea componenţă a cenaclului.
Ar mai fi alte bucurii. Visez la un sponsor permanent, la un microbuz al cenaclului. Visez ca membrii cenaclului să nu mai îmi spună în faţă că ei se pot ruga şi la alte biserici/ decâtla cele unde mă duc eu, că una e cenaclul şi alta e rugăciunea), că ei se roagă mai mult în inimă şi nu trebuie să o arate, că îşi pot aduce copiii, părinţii, colegii şi părinţii la concerte, că unii vor veni în faţă şi nu îmi vor spune "vreau să fac ceva mai mult", că vom fi mai buni, mai uniţi, mai curaţi!
La Gura Râului a fost un triumf al simplităţii! Dumnezeu mi-a dat o mare lecţie! Să nu mă complic cu ce e prea mult şi fără viitor! Oameni, concerte, fericire vor fi mereu. Totul e să rămânem sinceri şi în Duhul Sfânt! Aşa cum a fost astă seară!
Părintele Cătălin
MULŢUMESC CELOR CE MI-AU SCRIS ŞI CONTINUĂ SĂ FACĂ PROPAGANDĂ BLOGULUI ŞI CENACLULUI LUMINĂ LINĂ!