miercuri, 12 decembrie 2012

REACŢII LA COMUNICATUL DE ASEARĂ! PRIETENII NE SCRIU ŞI BINE FAC...


Ganduri de sustinere de pe meleaguri viscrene, 

   Am citit cu emotie ultimul comunicat de pe blog şi am ramas impresionat de cele scrise! Intradevar, cei care tin la acest Cenaclu cu toata certitudinea, vor trebui sa-si arate consideratia si sustinerea in mod concret si fara retineri, la fel cum  Parintele Catalin impreuna cu Cenaclul Lumina Lina a facut pana acum! Se cuvine sa ne adunam si impreuna sa putem sustine deplasarile si anumite cheltuieli ale cenaclului! Este o jertfa pe care noi o facem si tot odata un mic dar, care la randul sau aduce multa bucurie si puterea si curajul de a merge mai departe si de a descoperi frumusetile ortodoxiei si al simtului patriotic care de multe ori se afla in stare latenta la multi dintre noi, si acel mic dar se transforma intr-un mare DAR pe care noi il primim in parohiile noastre!
   Haide-ti sa fim alaturi de Parintele Catalin si de Cenaclul lumina Lina!!! Sunt convins ca putin cu putin vom face mult!
    
   Pr. Răşoiu Gheorghe, parohia Viscri.

PĂRINTELE CĂTĂLIN: Mulţumim părinte Gheorghe. Nu vreau să ne plângem de nimic,mai ales că Maica Domnului ne-a ajutat de fiecare dată, dar oamenii nu au, din nefericire continuitate în susţinerea cenaclului. Unii au ajutat o vreme, apoi sau retras discret, acoperindu-se cu ideea că "oricând aveţi nevoie..." Dar, eu consider că cei care vor să mă ajute, trebuie să vină direct la mine, cu tot ce pot şi astfel, să punem în mişcare acest uriaş "organism" misionar ce a adunat 149 de concerte. 
Apropo, duminică la Cioceni va fi GALA 150. EXTRAORDINAR!!!
 O astfel de manifestare ar fi meritat o atenţie specială. 
ŞI MĂ BUCUR DIN SUFLET CĂ CIOCENIUL A MERITAT ACEASTĂ GALĂ! NIMIC NU E ÎNTÂMPLĂTOR...
Dar, că să vedeţi că nu e uşor, n-aş vrea să mai torn gaz peste foc şi să spun faptul că la această oră (n.n. este miercuri ora 14.19) pur şi simplu nu avem un microbuz pentru duminică, ultima variantă cu cel de la "Oastea Domnului" fiind pusă sub semnul întrebării... 
Dar mergem şi de ar fi să o facem pe jos sau cu trenul... Vedeţi e nădejde, dar nu e uşor... Cineva trebuie să facă ceva concret....
Eu le mulţumesc celor care m-au ajutat, au cântat, ne-au ajutat, dar dacă nu vom fi o familie unită, la care toţi să contribuie cu câte ceva, va fi greu să mergem mai departe. 

 CLAUDIA NEMEŞ: Sarut mana, parintele meu!

Am citit cronicile ultimelor concerte si m-am bucurat cand am vazut ca a fost asa de frumos si la Medias. 
Ce pot sa zic decat ca ma gandesc mereu la toti, si vreau sa fie bine, pentru toti oamenii, sa le fie de folos 
acest Cenaclu, spre bucurie, luminare, ajutor si mangaiere sufleteasca.
Dumnezeu sa fie cu toti!
Sunt atatea concerte ale Cenaclului si eu nu pot sa vin decat la Biblioteaca Astra.....abia astept.
Pana atunci, oftez cu gandul la fiecare concert si va port in gand, in suflet si in rugaciunile mele!
SLAVA LUI DUMNEZEU PENTRU TOATE!
Sarut mana!
Sanatate, putere.... si va rog sa va si odihniti putin, pentru ca sunteti om si aveti nevoie...
Doamne ajuta!
(Concertele Cenaclului sunt din ce in ce mai frumoase si ne bucura mult)

PĂRINTELE CĂTĂLIN: 
Mulţumesc Claudia. Cei care te citesc o să te invidieze în sinea lor, pentru că poate ar dori să aibă şi dânşii atâta dăruire. E frumos că ne trimiţi câte ceva fiecăruia din inima ta. Să rămâi aşa şi să nu te îndoiască nicicând orgoliile şi vânturile trecătoare... Cât priveşte cenaclul, să nu o supărăm pe Maica Domnului, ea ne trimite tot timpul veşti bune. Vom izbândi!
MAI AŞTEPT, EVIDENT ŞI ALTE EMAILURI DE ÎNCURAJARE SAU AJUTOARE CONCRETE!