luni, 18 februarie 2013

PĂRINTELE CĂTĂLIN:SEARĂ DE LUMINĂ LINĂ LA SIBIU! PRIMA ÎNTÂLNIRE CU PUBLICUL!


Revenirea a mea în ţară, a fost un prilej bun de a da semnalul de început al noului sezon de concert al Cenaclului Lumină Lină. Demisolul bisericii Sfântul Ioan Iacob a fost plin de oameni şi de o stare frumoasă de pace şi binecuvântare. 


   Am cântat, am vorbit despre pelerinajul meu italian, mi-am adus aminte de blândele clipe ale copilăriei când mă rugam sfinţilor din lumea întreagă, cu pasiune şi efervescenţă. Lumea a simţit momentul de sinceritate şi m-a acompaniat la cântecele închinate Maicii Domnului. A cântat şi Cristi cu fluierul şi au fost prezenţi marea majoritatea a membrilor cenaclului. M-am bucurat de această reîntoarcere acasă, atât de caldă şi de liniştită.




   Toţi cei prezenţi au fost seriviţi la sfârşit cu câteva grisine italiene, cu o bucată de cozonac românesc, un mic pahar de vin şi cu duioase suveniriruri pe care le-am acihiziţionat în drumurile mele prin străinătate. Deci, nimeni nu a plecat cu mâna goală, măcar de ar fi dus cu sine acasă numai şi cântecele minunate ale acestei seri. 
Dincolo de toate, a fost chiar un cenaclu adevărat. Semn că suntem dornici de treabă şi de un nou început.



   Şi, să mai spunem, că la sfârşitul serii, am adunat pe toţi membrii cenaclului şi am continuat să-i audiez cu noile piese pregătite. 
   Iar, următoarea repetiţie va avea loc joi la ora 18. 

  
De SÂMBĂTĂ 23 FEBRUARIE începem treaba şi cu concertele mari ale cenaclului. 
Astfel, la Biblioteca ASTRA, corpul B, la ora 18.30, va avea loc concertul:

 "Copiii Maicii Domnului, copiii neamului!" 
Vă aşteptăm să particpiaţi!