sâmbătă, 6 iulie 2013

la ora 17,CENACLUL A AJUNS LA BACĂU-ILIEȘTI!

După un drum frumos, lung și plin de bunăvoința, Cenaclul Lumină Lină a ajuns la Iliești. Am mers cu soarele iar ploaia a venit mai tot timpul în urma noastră. La ora 17 am ajuns în biserica satului unde am fost așteptați cu multă ospitalitate de părintele Daniel Pădureanu și de domnul Costel Moraru (sufletul acestui concert, alături de domnul doctor Codruț Munteanu)
În Moldova este frumos. Atmosferă de pace, oamenii încep să vină la concert. Ne simțim liniștiți și ne pregătim de concertul cu numărul 179. 
Popas la Cheile Bicazului, un punct de reper pentru geografia României Mari!


FOTOREPORTAJ DE DRUM; PENTRU PRIETENI!

Nu e nici prima, nici ultima dată, când vă propunem un mic fotoreportaj de drum, ca să vă puteți apropia, cu văzul, cu inima și cu rugăciunea de misionarii liniei luminii. Am poposit puțin la Sighișoara, am trecut prin zona "ungurimii" și ne-am simțit și mai români, și mai acasă, și mai dornici de mărturisire. La ora 18 începe concertul. Să fie într-un ceas bun! Rugați-vă pentru noi!