duminică, 15 decembrie 2013

CENACLUL LA AVRIG! (217)

LA AVRIG A FOST MINUNAT!
Eram convinși că va fi frumos! Părintele Protopop Gafton, ne-a atras atenția că va fi minunat!
Și a fost o minune: În Avrig s-a născut Cenaclul Lumină Lină 2- filiala Avrig, ca dovadă că lecțiile noastre de patriotism și credință nasc replici valori și continuitate. A fost și Corul Catedralei din  Sibiu, și minunații colindători din grupul Părintelui Costică Ciocan, 
și Junii Avrigului și tinerii de la strana bisericii din Avrig... O minune de concert...
Patriotism, colinde multe, spirit de ACASĂ... Ne-am întărit... Ce să vă spun? Am pus suflet, mai ales că cenaclul a început să se mai strângă... Și e final de an și totul e așa cum trebuie să fie...
Gazdele s-au comportat minunant. Avrigenii au venit cu mic cu
mare. Mulți copii, chiar și tineret. Am simțit că în Avrig parcă mai mișcă ceva; că flacăra ortodoxiei are momente de înălțare, că și patriotismul e aproape de rosturile lui firești... Am simțit... am iubit...
La final cântam... Nu ne mai opream, iar lumea venea ca să se închine la Icoana Măicuței. Ea stătea blândă și ne întărea dorurile. A fost cald și bine în suflet... La Avrig...