luni, 31 martie 2014

ȘI EU AM FOST LA MEDIAȘ...

De acum amintiri... Un concert realizat de oameni minunați... Publicul... Părintele Gabriel Pițigoi, un excelent amfitrion și un prieten adevărat al cauzei noastre...
Nu vreau să scriu mult... Nu aștept emailuri de laudă și nici de recunoștință. Pentru că nu doar noi am realizat ceea ce am realizat, ci el,publicul medieșean, oamenii cu o mie de inimi și tot atâtea gânduri frumoase...

După concertul de la Mediaș știu că Cenaclul Lumină Lină nu va muri...
După concertul de la Mediaș știu că deși nu vom avea niciodată bani pentru a avea propriul microbuz, vom avea jertfa și crucea minunată a deplaărilor pentru Hristos și neam...
După concertul de la Mediaș nu am să mai rog pe nimeni să îmi scrie mesaje de încurajare, nu am să mai implor dialogul pe internet, ci doar acolo, în biserici, în săli, între oameni și cu oameni adevărați... Publicul din Mediaș ne-a învățat acest lucru...
După concertul de la Mediaș știu că Ardealul nu va fi niciodată al altor popoare...
După concertul de la Mediaș știu că Maica Domnului e fermă apărătoare a acestui cenaclu și a tuturor splendorilor sale...
Dupăconcertul de la Mediaș, promitem să lupătm, să avem curaj și să mergem numai și numai înainte...
Arde o lumină lină în NOI!
PĂRINTELE CĂTĂLIN DUMITREAN