duminică, 11 mai 2014

ROMICĂ NE SCRIE CÂTEVA CUVINTE... MONITORIZAT DE PARATELE MEDICILOR, DE DUMNEZEU ȘI DE INIMA VOASTRĂ...




Romică ne vorbește. Cu un sten în mână, cu bucuria de a ne simți alături și mai ales acolo în adâncul inimii lui. Aseară pe la ora 21, Romică mi-a remis în scris următoarele cuvinte pe care mă gândesc că cititndu-le vă veți bucura. Mai ales că izbândind în lupta cu inerția, inima lui Romică înseamnă și o biruință a inimilor
noastre, a tuturor care în aceste zile, știuți și neștiuți, anonimi și neanonimi nu ați pregetat să vă arătați solidaritatea și dragostea față de un bun coleg și un prieten adevărat.

Iată ce ne scrie Romică:
Azi, după zile de suferință, după greaua cumpănă prin caree cu ajutorul Bunului Dumnezeu și cu rugăciunile multora am trecut în noua viață, pentru că acum câteva zile m-am născut din nou, iată deci că azi am avut privilegiul li fericirea de a fi și de  a veni lângă mine, la Spitalul Floreasca, dragul nostru Părinte Cătălin.
Împreună cu domnul director economic Simionescu de la Clinica Munposan, mare a fost bucuria cîând ne-am întâlnit, chiar dacă a fost pentru puțin timp.
Mulțumesc iubiților mei colegi din Cenaclul Lumină Lină și tuturor celor care s-au rugat pentru mine ca să înving în această cumpănă.
Și ție iubițica și simpatica mea Ale... pentru frumoasa inimioară și cele mai frumoase cuvinte pe care un suflețel le poate destăinui unui adult. Mulțumesc pentru toate celelalte daruri. Pot spune că a fost cea mai frumoasă zi din noua mea viață. Bunul Dumnezeu să vă răsplătească tuturor pentru tot și să vă dăruiască pace, liniște, să trimită înger povățuitor, îndreptător, împreună călător, să ia cu el toată grija, întristare și durerea și să lase în voi  liniște și bucurie.
Vă îmbrățișes cu drag și dor!
La bună vedere!
Romică

Mulțumim și noi Romică. Suntem alături de toți cei aflați în suferință. Suntem cu inima lângă durerea oamenilor și ne rugăm pentru  toți. Gestul nostru nu se dorește a fi unul spre laudă deșartă, ci un mod smerit de a arăta că existăm și la greu...