duminică, 1 iunie 2014

APOGEU DE IUBIRE NAȚIONALĂ! LA SIBIU, ÎN CONCERTUL 240...


Cele mai frumoase cronici ale concertelor Cenaclului Lumină Lină se scriu la cald, imediat după desfășurarea lor. Atunci când ești încă aprins de forța fiorului ce îl degajează flacăra lor... Așa scriu acum... Deși, sunt ostenit ca și toți ceilalți colegi ai mei... Părintele Marian, Andrei, Ștefan, Alexandru, Romică, Ana, Cassiana, Valentin, Florin, Mihai, Adrian, Sorin, Cristian și mă uit bine să nu cumva să omit pe cineva...
A fost divin... Părintele Marian Mărcuș în formă mare. Colegii dăruinsdu-se exemplar... Lume
multă, multă și frumoasă. Ce bine au cântat cu toții... Românește și creștinește...sau în speical pentru România creștină. Ne vibra inima și nu o putem opri... Nelu Ivan dădea tonul exploziilor sufletești. Băieții credeau în jertfa lor și suspinau prin cântec. Suspinuri de iubire și de pace sufletească... Și lumea cânta, cânta, cânta... Sibienii, mai frumoși ca nicodată. Plini de viață și conectați la divin...
Acum mi-e ușor să scriu... Dar e greu... Nu știu dacă scriu ceva coerent... Spuneți voi, dacă veți citi... Scrieți-mi ceva, ce vreți și spuneți că e bine că există acest cenaclu și în Sibiu... Că așa trebuie să fim mereu. Și e bine că suntem, că mergem mai departe...
Îmi răsună în ureche unitatea de simțire patriotică a sibienilor. Repet, a fost un concert unic... Bine că a existat!
Noapte bună!

Părintele