duminică, 24 august 2014

NELU și MIRELA IVAN, ADICĂ CEI FRUMOȘI!

Italia. Sunt la sute de kilometrii de țară, într-o dimineață superbă. Soare puternic, iar cerul pare mai limpede ca oricând. Mă pregătesc de un drum important la Bologna. În fine, azi noapte l-am visat pe Nelu Ivan. Era împreună cu doamna Mirela Maria, femeia minunată alături de care a împărțit  25 de ani de căsnicie. Superb, frumos și adevărat. Un cuplu cald și distins. Niște oameni de pus la rană, o șansă de lumină pentru toți cei ce îi cunosc și îi vor mai cunoaște de acum încolo...


   Nelu Ivan mi-a scris aseară pe Facebook că sunt șanse mari ca în 6 Septembrie să fie la o nuntă, deci în limitata posibilitate de a fi alături de Cenaclul Lumină Lină la Hădăreni, pe 7 Septembrie. Lucru de înțeles, și în firescul vieții de fiecare zi. Dar, de fiecare dată când dânsul nu e lângă noi la concerte, am început să simt o lipsă ființială, și eu și colegii din cenaclu, într-atât de mult m-am legat de persoana dânsului și de condiția sa de român luptător. 
    Dar oare pentru ce luptă Nelu Ivan? Nu e oare timpul de a lăsa armele oricărei bătălii jos și de a rămâne "la vatră"? Mai ales că are o casă și o soție minunată? Ei bine, dacă punem problema așa, înseamnă că nu-l cunoaștem absolut deloc pe cel care zvâcnește din adâncul inimii sale pentru binele națiunii din care face parte și pentru Biserica Ortodoxă pe care o slujește cu devotament. Cu chitara, cu glasul său ardelenesc și cu fiecare lacrimă ce-i fericește obrazul. La fel și doamna Mirela, care ne-a însoțite la foarte multe concerte, pentru cei ce nu o cunosc, vă spun cu mâna pe inimă că este un caracter puternic, un om care-și susține nelimitat soțul în lupta sa pentru frumos și adevăr... Deci, mai ales și în această misiune unică și divină a Cenaclului Lumină Lină.
Iar eu, iată-mă duhovnic al vieții lor... Omul care i-a cununat sâmbătă, la împlinirea a 25 de ani de căsnicie. Cu șansa de a-i binecuvânta și de a le rămâne preotul în bucurie... Cu invitația absolut sinceră, a lui Nelu Ivan: "Tot dumneavoastră o să ne cununați și la 50 de ani! Neapărat!" 

   Mulțumesc Nelu și Mirela Maria Ivan... Și, ce să mai spun, hai să încerc imposibilul, te așteptăm măcar cu sufletul la Hădăreni. Sau cine știe, poate ne faci o surpriză și sosești... chiar cu nuntași cu tot... Iar, la aniversarea căsniciei de 50 de ani, te rog să nu vi la nuntă fără chitară... Nici domnia ta, nici eu nu vom avea nevoie de baston... Sunt sigur de asta... Brazii se frâng, dar nu se îndoiesc...