vineri, 12 septembrie 2014

MINUNILE DORULUI DE CLUJ-NAPOCA...

ORA 11... Dialog cu Nelu Ivan:
Părintele Cătălin:
-Ce faceți domnul Nelu?
- Am o zi liberă și mă gândesc la Cluj. Am pregătit acel DOR DE CLUJ... 
- Să ne bucurăm, să zâmbim, să punem în minte numai gânduri pozitive... Urmează Clujul, și avem emoții...
- Va fi bine. Ne vedem la Muzeul Satului. O să fim acolo... Acum sunt la o zi de muncă și aer curat... Cu gândul la Cluj...

ORA 14...
Părintele Cioară din Hădăreni îmi scrie... 
"Mi-au spus credincioșii: Părinte nu știm cum este în RAI...Dar după concertul de duminică, Cenaclul Lumină Lină și părintele Cătălin ne-au purtat în RAI"... Amuțesc pur și simplu... Îmi vine să scap telefonul din mână... Dacă cenaclul reușește să aducă asemenea trăiri în inima omului, înseamnă că datoria lui este împlinită... Minunat! Slavă ȚIE Doamne!

ORA 21.45...
Mesaj de la Carmen Stețco: "Vin și eu la Cluj... Mă alătur echipei Cenaclului așa cum am promis la Borșa"... Mulțumim Carmen și te așteptăm...

ora 22.30 
Vorbesc cu Părintele Ilie Răduț și cu doamna Ramona: "Vă așteptăm cu drag. orice aveți nevoie să ne spuneți. Parohia Sfântul Lazăr geme în așteptarea dumneavoastră. Avem și noi emoții. Vă iubim și avem nevoie de cenaclu; este ceva deosebit... Clujul vă așteaptă..."