vineri, 17 octombrie 2014

PĂRINTE ROBERT, VENIM!

Melancolia e ruptă din rai. Stare bătrână de spirit, așa precum izvoarele cad peste pietre albe, așa cad și amintirile peste inima mea...
Mi-aduc aminte de Brașov, la ultimul concert de la Biserica Adormirii Maicii Domnului, acolo unde anul trecut, în decembrie Cenaclul Lumină Lină a poposit, la invitația bunului părinte Robert Tătulea... Mi-aduc aminte că spațiul era destul de limitat, dar concertul a fost frumos... Am început cu o jumătate de oră mai repede, pentru că, deja, Biserica era arhiplină... Plin în curtea bisericii, plin pe străduța exterioară locașului de rugăciune... Și mulți oameni frumoși... Toți calzi, toți blânzi, toți primitori de străini... Mi-era sufletul plin de splendoare și toți colegii mei au prins aripi de zbor...
Revenim la Brașov. Ne gândim și la concertele viitoare... La Iernut, la Luduș etc... Mă gândesc că, am scris ultimul articol, chiar pe această pagină a blogului, și poate că cei ce nu l-au citit nu îmi cunosc trăirile din timpul zilelor când nu este cenaclu... Sau, poate că le cunosc și nu au nimic de obiectat... Nu am vorbit cu colegii mei de o săptămână dar cred că împărtășim aceleași doruri comune... Poate că eu sunt puțin mai exhibat în a vorbi lumii... Nu știu dacă e bine, dacă e de folos, dar m-am obișnuit așa... Să-mi las dorurile la vedere... Să cred că alții vor prinde pace și curaj citindu-le... Că ele pot fi o pagină de zidire sufletească și de coborâre a cerului în inimă... Căci numai vorbind putem iubi... Atât neamul românesc, cât și Împărăția Cerurilor...


Părinte Robert, venim! Suntem NOI! CENACLUL LUMINĂ LINĂ!