duminică, 2 noiembrie 2014

NU ȘTIU CE E ÎN LUME...E DUMINICA MEA...

În curtea Spitalului T.B.C. din Sibiu, între câțiva brăduți și pomi înmiresmați de aburul toamnei, stă smerită o bisericuță de lemn. Blândă, sfioasă și plină de cugetare limpede, într-însa la această oră se găsesc sfinte moaște făcătoare de minuni de la cel puțin douăzeci de sfinți... Iar lumea vine de câteva zile la închinare, nu în număr copleșitor de mare, dar cu hotărârea pelerinului care este hotărât să guste din merele cerului ori de câte ori este invitat în Eden...
Mi-am petrecut prima duminică fără cenaclu, în această oază de iubire și am acceptat provocarea scrisului, abia spre orele înserării, atunci când cu degetul pe aparatul mobil am fotografiat din proximitate  bisericuța... Până aici nimic spectaculos... Dar intrând în chilie, la doi pași de bisericuță, locul de unde vă scriu, mi-am pus întrebarea firească, dacă nu cumva această zi calmă aș fi putut să o consider o zi irosită... Pentru că, repet, la această oră, de obicei, cântam cu Cenaclul Lumină Lină în bisericile  patriei...
Un fior verde mi s-a așezat pe umărul drept și nu am mai așteptat răspunsul... Gândindu-mă la provocările pe care le aduc viitoarele deplasări ale Cenaclului Lumină Lină, mi-a venit gândul că această zi face parte din iconomia divină a odihnei truditorilor... O zi în care Dumnezeu a decis să mai stăm pe acasă și să ne liniștim oasele îmbălsămate de iubirea drumurilor lungi... Am rămas așadar acasă, dar nu am ieșit din febra iubirii... Din lina lumină și din vâltoarea gândurilor de luptă națională... Am rămas la veghe lângă acești superbi sfinți care își odihnesc și ei oasele mistice, spre a ne oferi nouă lumina speranței... Am rămas gândindu-mă că trebuie să rămân, să mă înarmez mai bine cu lancea cântecului patriotic, cu platoșa demnității și cu epitrafirul pricesnelor mariologice, spre a-mi pregăti pasul spre o nouă țintă: VIITORUL!
În rest, ce să vă spun, nu știu ce este în lume... Cine cu cine votează... Aceasta e totuși duminica mea... Da... 
De astăzi începe viitorul... Al meu, al țării și al Cenaclului Lumină Lină... Suntem PREZENȚI!