sâmbătă, 24 ianuarie 2015

O SÂMBĂTĂ FRUMOASĂ...


Cenaclul Lumină Lină s-a reunit din nou. Am fost cu toții: Nelu Ivan, Romică, Andrei, Alexandru, Sorin Popa, Ștefan Ion, Vali Rațiu, Florin Loloiu și Andreea. Am cântat cântece noi, am compus pe loc o piesă frumoasă NUMAI EA,  am reformulat de la un capăt la altul tot repertoriul nostru tradițional. 

Întâlnirea a fost caldă și emoționantă. Ea a început la ora 11 și a durat ore întregi. Timp în care am făcut și ședință, am discutat despre proiectele următoare, am hotărât pe unde să mergem, cum să ne ducem misiunea mai departe și mai ales cum să fim buni creștini. Adevărul este că ne-a fost dor la unii de ceilalți, iar Romică, ca de obicei, a animat spiritul întâlnirii prin vorbe de duh.
Toți colegii s-au simțit bine, iar cântecele noi pregătite, cu regia de concert la fel de inedită ne-a dat parcă aripi. O sâmbătă de neuitat și o promisiune cordială pentru un viitor frumos. Cenaclul trăiește frumos și are parte de suflete alese. De mâine într-o săptămână începe treaba. Doamne ajută!