duminică, 1 martie 2015

LA RĂȘNOV A EXPLODAT PRIMĂVARA ȘI LINELE LUMINI ALE ROMÂNILOR!

Râșnov... Și frumos și util. Un concert la fel ca multe altele, adică încă o treaptă spre cer...
Am revenit la Râșnov cu dor și sete de a face un concert frumos, așa cum se cuvine în Duminica Ortodoxiei. Un concert românesc, un concert pentru apărarea dreptei credinței și a dreptului de existență a religiei în școli. Un concert care a reușit în nenumărate momente să se ridice la înalte cote de expresie duhovnicească și patriotică...
La Râșnov , la chemarea inimosului prieten și preot paroh Radu Bogdan,lumea a venit din nou în număr mare, într-o biserică de trei ori mai mare decât cea de duminică de la Făgăraș. Și au plecat cu lacrimi în ochi, adică cu o stare de spirit excepțională. Ei, cei din Râșnov, creștinii aceștia frumoși, ne-au antrenat într-un concert aprins și plin de adevăr...


Am început cu O MĂICUȚĂ SFÂNTĂ, am continuat cu JOS SUB CRUCEA RĂSTURNATĂ, apoi cu un recital teribil al lui Nelu Ivan. Cântece de mamă, de iubire de părinți, de acest divin pământ românesc.  La fel au cântat toți ceilalți colegi, Andrei, Romică, Andreea și Sorin Popa. Ne-am frământat precum îngerii la cântecele patriotice, de fapt cred că am avut o explozie de iubire de țară. A fost incredibil și oamenii au prins curaj, ca să cânte românește în propria țară.

I-am simțit calzi pe acești oameni. Poate prea mult gândindu-se la propriile necazuri, dar prin cântec ei au evadat din chinurile vieții de fiecare zi... De aceea, împreună cu ei am realizat ceea ce de fapt ne-am propus de fapt ca să facem, să realizăm o stare de spirit minunată. La această oră, scriu chiar de la masa de prezentare, concertul este împlinit . Și Maica Domnului cu noi...  peste tot... În prima zi de primăvară și în eternitatea mărturisirilor noastre... Noi și ea... Cenaclul LUMINĂ LINĂ!