miercuri, 15 aprilie 2015

Revenim. Mi-era dor de o nouă revenire. Mai ales că cenaclul Lumină Lină, e mai mult decât un grup mărturisitor, e o stare de spirit incandescentă.
Vorbeam cu Romică, prin telefon despre concertele noastre viitoare. Amândoi afirmam același adevăr, că e greu când nu suntem cu toții împreună. La fel, tot prin telefon, cu Nelu Ivan, am convorbit despre ziua de sâmbătă, când ne vom regăsi cu toții la botezul Ilincăi, micuțul vlăstar al familiei Dănilă. Ce fericiți sunt acum Alexandru și Roxana... Alexandru alături de care cânt de mai bine de trei ani... Ce frumos!
Duminică ora 17 vom fi la Cisnădie. Pot veni și prietenii cenaclului, dacă vor și le e dor de noi. Ce mai contează un litru, doi de motorină. Când apare cenaclul la orizont e rost de fericire și de patriotism. Mai ales că ne apropiem de borna 3oo... 300 de concerte... Incredibil, acum vreo șase ani... Șase ani... În condiții austere, într-o Românie în care încep multe proiecte și se sfârșesc repede toate, Cenaclul a avut darul continuității... Nu, nu ambiția continuității... Darul continuității... Ambițios am fost făcut eu, și sunt... Dar dacă  nu avem dar de sus nu făceam nimic... Iată că a cânta în cenaclu, a fi spectatorul cenaclului și a sprijini cenaclul e un dar divin... Adică, e un dar al Maicii Domnului...
Gata cu vorbele... Am promis să spun cât mai puține: 
FAPTELE:

DUMINICĂ ORA 17 CISNĂDIE- BISERICA ORTODOXĂ (de la ieșirea spre Cisnădioara)

26 APRILIE- CODLEA- BISERICA ORTODOXĂ -ORA 11
9-10 mai-Turneu BISTRIȚA
21 MAI -SUCEAVA