sâmbătă, 10 octombrie 2015

SÂMBĂTĂ FĂRĂ CENACLU ȘI UN MIC INTERVIU...


-          -Părinte Cătălin, acest interviu va fi editat sâmbătă, pe blogul cenaclului. Ce faceți în această zi?
Imagini pentru rameț-          -Merg spre Cioceni, unde am fost invitat de Părintele Lazăr la un frumos eveniment religios. Dar, fără -Cenaclul Lumină Lină. Deci, primul sfârșit de săptămână fără concerte.
-         - Și cum este?
-          -Ne adaptăm, dar o să simt un mic pustiu. M-am obișnuit să nu stau. Să merg peste tot. Chiar azi am primit o invitație la IAȘI. Asociația Christofor ne chemă de 1 DECEMBRIE la Sfânta Paraschiva. Nu e întâmplător că această invitație vine chiar cu câteva zile înainte de 14 OCTOMBRIE-ziua sfintei. Înseamnă că sfinții au început să se ocupe foarte atent de concertele noastre.
-         - Vă văd cu o hârtie în mână?

-          -E un poem scris la Râmeț... Ultima mea poezie... Hai să o citim și să o redactați pe blog, că și așa nu am mai scris nimic de mult, dar Râmețul m-a fascinat cu totul...

De-atâta dor se înzfrăvenise luna
Și-a ăutat prin pietre un izvor,
Acolo, la Râmeț, unde într-una,
Îți dă binețe Cerul în fior.

Vecernia părea covor de stele,
Măicuțele cântau, șopteau, visau,
Nici urmă de durere sau de de rele,
Iar îngerii prin har ne însemnau.

Iubire, porți deschise, miere lină,
Poftiți la praznic, erau cei veniți,
Și mi-am simțit cuvântul fără vină,
De aceea scriu, spre cei desăvârșiti.

Râmeț, posibil ultima speranță,
O insulă de suflet și de rai,
Râmeț e țară, gând de cutezanță,
Prin care veșnicia prinde grai...
-         -Frumos  părinte...
-          -Mai scriem când putem... Pacea mea o găsesc în lacrimile celor buni. Doar ei mă fac fericit. Și de aici găsesc puterea de a mai da și eu altora câte ceva...
-          -Cenaclul?
-          -Repetiție joi seara... la ora 17 pe Dealului, apoi concert sâmbătă la Ocnele Mari... Apoi, Viscri, apoi atâtea și atâtea alte repere... Suntem la fel de frumoși... Neschimbați...
-         - Mulțumesc Părinte!

A CONSEMNAT COSMIN RUS