miercuri, 23 decembrie 2015

CONCERTE DE IUBIRE LA SPITALELE DE COPII-SIBIU!


Am fost la copiii bolnavi. Cenaclul Lumină Lină s-a strâns din nou pentru o faptă frumoasă și repetată. În al doilea an consecutiv, am ținut trei manifestări de iubire în Spitalele de Pediatrie din Sibiu. Aproape patru ore au însumat cele trei pelerinaje ale noastre la căpătâiul copiilor bolnavi. 

Am început la ora 10 la Secția de pe strada Transilvaniei, am continuat la Secția Chirurgie din Parcul ASTRA și am sfârșit la Spitalul de pe Transilvaniei.


Pasul cenacliștilor a fost sprinten, fiecare coridor al spitalului putând auzi cântecele noastre. Deși, am făcut totul din mers, urcând și coborând sute de scări, colindând pe la fiecare ușă de salon, totul a fost frumos. Nu am avut televiziuni cu noi, știrile bombă fiind doar atunci când oamenii bisericii greșesc, dar am avut Duhul Sfânt. Și entuziasmul, adică starea noastră de fapt și de bine. Romică, Florin, Andreea, Mihai, Părintele Alexandru și toți ceilalți colegi au fost din nou o familie. Un suflet și o lumină. Din iubire. Numai și numai din iubire... 


FRUMOS!

CENACLUL LUMINĂ LINĂ MULȚUMEȘTE FRUMOS TUTUROR CITITORILOR CARE NE-AU SCRIS MESAJE DE SĂRBĂTORI, APRECIIND STRĂDANIILE COLEGILOR NOȘTRI
DE ASEMENEA, MULȚUMIM ȘI CELOR CE S-AU SIMȚIT COMPATIBILI CU VREREA NOASTRĂ ROMÂNEASCĂ ȘI AU SCOS ÎN RELIEF, PE PAGINILE FACEBOOK PERSONALE GÂNDURILE ȘI FAPTELE CENACLULUI LUMINĂ LINĂ