sâmbătă, 30 ianuarie 2016

AM FOST LA SFÂNTUL MORMÂNT ȘI M-AM RUGAT PENTRU VOI!


În rugăciune la Golgota
ZIUA A DOUA

Am fost azi pa Calea Crucii. Zi istorică pentru scurta mea viață, dar și un fel de apropiere adâncă de locurile pe care însuți Mântuitorul Iisus Hristos, acum 2000 de ani a vrut să fie. Am atins Sfântul Mormânt. M-am rugat în Mormântul Învierii noastre. Am îngenunchiat și pentru voi...  L-am vizitat pe Patriarhul Palestinei Teofil al III-lea și acesta m-a înnobilat cu o cruce. Am fost la Mormântul Maicii Domnului și m-am închinat ei... Am respirat aer sfânt, am simțit multă pace și dragoste desăvârșită... Nici nu pot scrie nimic... Totul e o poveste... Pe care nici nu cred că o simțiți posibilă... Cine știe?...
  Am îngenunchiat la Golgota și am atins locul pe care a stat Crucea Mântuitorului Cutremur mare a fost în sufletul meu. Parcă lumea se făcea mai bună, mai curată, mai sfântă... Lăcrimam și mă rugam pentru ca să fim altfel... Doamne, ce har, să ajung în Ierusalim și să vă pot scrie astfel de cuvinte..

Dar haideți mai bine să lăsăm fotografiile să vorbească... Așadar:

Cu Părintele Nectarie, în spate se vede Biserica Sfântului Mormânt

Patriarhul Teofil al Palestinei îmi oferă Sfânta Cruce!