luni, 22 februarie 2016

ADEVĂRAT A ÎNVIAT NEAMUL ROMÂNESC LA HĂRMAN! UN CONCERT SUPERB! URMĂTORUL PE STADION!

”Am 86 de ani, dar de când trăiesc nu am simțit așa ceva!”- este declarația unui om bătrân care la sfârșitul concertului s-a apropiat stingher de mine:
-          Părinte Cătălin, eu nu știu dacă  să mai trăiesc așa ceva. Vă mulțumesc! Să le spuneți aceasta și colegilor dumneavoastră, să știe că fac lucruri extraordinare...
HĂRMAN ORA 14
Concertul se sfârșise. Nelu Ivan zâmbea. Un amestec de mulțumire sufletească și uimire. Mă apropiu de dânsul și îi spun: - A fost extraordinar! Oamenii nu aceștia nu ne lasă să murim!- și nu mă întrebați ce-am vrut să spun prin astfel de vorbe. Zeci de bărbați vin să ne strângă mâna. Par fericiți. Nu știu când a mai fost așa ceva... Chiar peste Sibiu, acum o săptămână... Mă rog, ineditul, uimirea, dar și o flacără mare de românism...  iată ce au simțit acești oameni... Îi văd bătând ritmat din palme. Nu s-au oprit timp de două ore și... Energii, entuziasm și multă fericire... Emoție cât cuprinde...
SIBIU-AZI..ORA 13...
Mă sună părintele din Hărman:
-          Alo! Părinte, ce ecouri minunate. Lumea freamătă, e mare entuziasm... M-a sunat primarul, și el sunat de oameni... Să facem în august un concert pe stadion!
-          Unde?
-          Pe stadion... Duminica primă de după Sfântă Mărie... Să vedeți ce vorbește lumea... Mulți regretă că nu au fost... Alțiii, nici nu știu ce să mai zic... Sunt șocați de acest concert. Am reînceput să trăim românește...
Convorbirea curge spre alte superlative... Și, într-adevăr totul a fost nespus de frumos. Incendiu la propriu și al figurat... Nu, nu incendiul COLECTIV, ci acela al bunului simț, al onoarei, al demnității românești, al ortodoxiei... Cu cei din Hărman în stare de sfințenie și har autentic... Nu, nu cred că pot scrie mai mult... Concertul de la Hărman va rămâne o biruință a iubirii de neam! Acum și pururea...

RUGĂMINTE!
Am văzut că mulți ați filmat și ați făcut fotografii ieri. Telefonul meu s-a blocat și nu am posibilitatea să arăt sutelor de prieteni de pe blog cum a fost ieri... Rog  pe colegi, sau pe spectatori, să îmi trimită fotografii pe adresa de email, sau să postați direct ăn pagina de facebook a cenaclului, luați legătura între voi unii cu alții și hai să fim promovăm mai bine propriului nostru cenaclu...