marți, 2 august 2016

JOI SEARA SUNTEȚI INVITAȚI LA GALA: 7 ANI CU CENACLUL LUMINĂ LINĂ!


PĂRINTELE CĂTĂLIN LANSEAZĂ JOI UN NOU CD  DE PRICESNE RELIGIOASE


PĂRINTELE CĂTĂLIN: ”Vă dați seama că șapte ani de lumină lină nu puteau să se împlinească oricum. Mi-am luat inima în dinți și-am înregistrat cu Ștefan și Vali acest CD, pentru a da o conotație mai specială sărbătorii. Și nu este doar CD-UL meu ci și al vostru. Câteva pricesne speciale, al căror autor nu sunt eu, dar pe care le cânt cu mare plăcere. 
Am fost foarte liniștit în timpul înregistrării lor. Am pus suflet și am înțeles că ele exprimă într-un fel viața mea. M-aș bucura să le aveți în casă, în mașină, oriunde sunteți, să veniți la GALA 7 ANI, să realizăm joi seara un mare concert. Nu uitați că sunt 7 ani unici și deosebiți. Acum e timpul ca și voi să apreciați efortul nostru colectiv și să ne ascultați cu plăcere. Vă aștept și vă ofer în dar, ca un bonus anticipat, priceasna care dă numele CD-ului.


Iisuse care-mi porți povara (audio)