marți, 23 august 2016

MĂ ÎNTORC LA TINE

Imagini pentru ICOANA FIUL RISIPITOR

Mă întorc la Tine, Bună seara Doamne!
Mai primești străinii, vechi și obosiți?
Am lăsat pe drumuri zeci de duse toamne,
Acum plec genunchii grei și prihăniți.

Ușa Ți-e deschisă, ca atunci în noapte,
Când plecat-am mândru pe acel drum hain,
Îmi aduc aminte, plânsul, strigăt, șoapte,
Tu mai prins de mână să mai stau puțin.

Ochii Tăi, iubirea, se căzneau în mine,
Să-și găsească staul, reazim, gânduri, dor,
N-am știut ce-i viața, n-am aflat ce-i bine,
Și-am plecat departe, ca un vis în zbor.

De atunci veniră patimi și furtună,
Lumea înșelătoare mult m-a amăgit,
I-am băut otrava și am crezut că-i bună,
Dar pe urmă Doamne, toți m-au părăsit.

Într-o dimineață însă vorba-Ți caldă,
Iar am auzit-o, cineva mi-a spus:
-Tatăl Tău dorește iarăși să te vadă!
Dragostea de tine încă n-a apus.

Iată vin acasă și te rog Stăpâne,
Slugă mă numește, fiu nu pot să-ți fiu,
Lasă-ți peste frunte mâinile bătrâne,
Binecuvintează, dragostea să-ți știu!

Iartă-mă iubire, iartă-mă lumină,
Mi se înfierbântă dorurile reci,
Dar de ce verși, Doamne, lacrima-Ți divină,
M-am întors la Tine,sunt al Tău pe veci.