sâmbătă, 4 februarie 2017

NELU IVAN-LA MULȚI ANI!

   Există oameni care nu pot fi definiți prin vorbe. Oameni rari, minunați și curajoși. 

Imagini pentru nelu ivan cenaclulOameni despre care îmi este foarte greu ca să scriu, pentru că, de   oriunde aș începe un poem un articol sau orice altceva, recitind apoi, îmi dau seama că am fost superficial în cuvinte. Și de aceea, acum la această oră de noapte, încerc totuși să scriu ceva minunat despre un om minunat: NELU IVAN!
   Nelu Ivan este exact tipologia omului bun, dăruit neamului. Mă și întreb de unde are atâta putere de jertfă, de iubire, de prietenie. Și mai ales pentru mine, cel care îl declar FRATE MAI MARE al vieții mele. Cu el împreună am dat un sens vital Cenaclului Lumină Lină și în clipele cele mai sensibile ale existenței mele în ceea ce privește destinul cenaclului, îmi spun că de fapt adevărata poveste a acestui grup a început odată cu venirea sa. Și țin la el atât de mult încât îmi doresc să ne vedem cât mai des, să vorbim cât mai mult și să facem tot ceea ce putem pentru neamul nostru românesc! 
   Frate Ioan, să ai lumină lină până în vecie! Nu uita cât te iubim cu toții și te rog mult să nu îți numeri niciodată anii! Noi am fost făcuți pentru veșnicie!

NELU IVAN

Frate Ioan, lumina se întețește,
Și România arde pentru noi,
Iar azi, îți scriu, iubirea nu se oprește,
Între cei buni, acolo suntem doi.

Și după cifra doi, urmează patru,
și cinci și nouă, toți cei dragi și sfinți,
Lumina Lină ce-a format un astru,
Potir de slavă pentru cei cuminți.

Îmi ești și tată, frate bun, cunună,
Când tu lipsești izvorul curge greu,
Îmi ești ofrandă pentru vreme bună,
Un leac trimis de însuși Dumnezeu.

Și uite cum se întinde demnitatea,
Noi o cântăm prin lacrimi și prin cer,
Aducem în lumini umanitatea,
Redevenind mister între mister.
Acum la ceas de flori și bucurie,
Omagiu îți trimit prin vers de dor,
Și îți doresc ca bine să îți fie,
Și celor dragi ce-i porți ca un odor.

Deci LA MULȚI ANI!, iubirea va învinge,
Lumina lină, scopul nostru blând,
Nelu Ivan, pe tine cerul ninge,
Cuvânt de rai, cuvânt peste cuvânt!