vineri, 12 ianuarie 2018

PELERINAJ LA SIBIU- SÂMBĂTĂ 13 IANUARIE

PROGRAMUL PELERINAJ ICOANĂ

Imagini pentru icoana mihai vodăSÂMBĂTĂ:
8-22 închinare pelerini.
18 Vecernia Mare cu Litie

DUMINICĂ:
ORA 8 UTRENIE
9.30 SFÂNTA LITURGHIE FESTIVĂ
15 CONCERT PRICESNE -(cu participarea membrilor cenaclului_
16. PARACLISUL MAICII DOMNULUI -interpretat de Grupul Psaltic Mihai Vodă București
18 Plecarea Icoanei spre București.

EDITORIAL
PĂRINTELE CĂTĂLIN
AȘ FI DORIT SĂ NU LIPSEASCĂ
Imagini pentru părintele nicodim bujorAș fi vrut  ca în aceste zile ”cu icoana la Sibiu” să fie și ei lângă mine.Părintele Modest,Părintele Nicodim Bujor și alți sfinți de care nici acum nu știu cum m-am despărțit, cum au plecat, cum de nu-i mai pot găsi undeva, pe aici pe pământ... Parcă-l aud pe Părintele Nicodim: ”Maicii Domnului i s-a încredințat guvernarea lumii. Cu ea rezolvi toate problemele tale de algebră duhovnicească!”. Și Doamne ce slab mai sunt la matematică, mai ales că niciodată nu mi-a plăcut realul, ci doar visul...
Imagini pentru părintele  modest zamfirȘi ei erau niște visători... Deși, Părintele Modest a fost și inginer o bună perioadă de timp... Adică, un absolvent de facultate reală, la propriu. Dar, într-o zi a renunțat la ”calcule” și și-a dat drumul ”viselor”... Și a început să o iubească pe Maica Domnului așa cum numai un sfânt știe să o facă. A rămas de la dânsul celebră sintagma, spusă într-un context deloc comod, că ”eu de Maica Domnului nu mă las niciodată”... Vorbea cu ea și Părintele Nicodim așa cum vorbesc eu cu dumneavoastră. În ascuns, pentru că cei ce o țin doar pe ”limbă” nu o au cu totul în inimă...
I-am pierdut pe cei dragi aici pe pământ și acum îi am în Cer. Pe pământ e însă pustiu. Prieteniile omenești sunt circumstanțiale, obosesc sau uneori nici măcar nu se văd. Pe Terra lumea a obosit. Oamenii sunt frânți, dar continuă să mănânce  și să se distreze cași cum ar mai avea 18 ani. Când îi chemi la Hristos sunt frânți de osteneală. Și uite așa au dispărut poștașii. Oamenii care să ducă scrisorile iubirii lui Dumnezeu către oameni... Au ațipit de prea înșelătoarea ”ademenire” lumească și acum e somnul greu... Dar niciodată dulce...