sâmbătă, 5 mai 2018

ÎNTREBAREA ZILEI: DE CE DOAR CENACLUL LUMINĂ LINĂ ARE UN SINCER PATRIOTISM?

-De ce cenaclul Lumină Lină are un sincer
patriotism?
Părintele Cătălin:

  - Pentru că NOI am cântat mereu cântecele patriotice. Nu ne-a luat ”valul” iubirii de moșie doar în 2018, mai ales că ”patriotismul Centenaului” se face acum ”la modă” și pe bani europeni. Noi am cântam mereu... Și în 2009 când ne-am înfințat și când toți dădeau cu cântecele patriotice de pământ.... Și în 2015 și în 2016 etc... Și nu este trufie să zicem acest lucru... este pur și simplu dreptul nostru la sinceritate... Vedeți, de ce existăm de 453 de concerte? Pentur că noi am avut o linie, o credință și un ideal...
Nu vă mirați că în anul Centenarului nu facem GALA 500... Nu! Noi ne-am impus o linie de iubire și de apariții șcenice... Am fi putut avea sute de concerte... Dar am ales esențialul... 
PROGRAMUL CONCERTELOR VIITOARE:

JOI 10 MAI ORA 16-CIOCENI PLOIEȘTI

DUMINICĂ 13 MAI- ORA 11 BISERICA SCHIMBAREA LA FAȚĂ -BRAȘOV (la preoții frați gemeni Comșulea)

JOI 17 MAI - SASCHIZ- SIGHIȘOARA - ORA 18 ( posibil aer liber)

SÂMBĂTĂ 26 MAI- ACILIU-SIBIU- ORA 15
LUNI- 28 MAI de Sărăbătoarea Sfintei Treimi (zi națională liberă) RÂPA- MUREȘ ORA 17